خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد احسان عظیمی‌راد، منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم، کیست؟ اسامی کامل نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رئیس قوه‌قضائیه در مشهد: خراسان‌رضوی در همه جنبه‌ها به‌ویژه قضایی باید سرآمد باشد با حضور اژه‌ای، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی معارفه شد توصیه سخنگوی وزارت خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) «حسنعلی اخلاقی‌امیری» به‌عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهدوکلات در مجلس، انتخاب شد + فیلم جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رأی، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل اذعان کرد نتایج غیررسمی انتخابات مرحله دوم مجلس در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاخ سفید: کشور فلسطین با مذاکرات تشکیل می‌شود حمایت اتحادیه اروپا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استقبال حماس از تصویب عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل
سرخط خبرها

زمستان سخت اروپا| ماکرون به زلنسکی قول کمک داد

  • کد خبر: ۱۳۲۵۰۹
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
  • ۱
زمستان سخت اروپا| ماکرون به زلنسکی قول کمک داد
با وحود اینکه فرانسه مانند بسیاری دیگر از کشور‌های اروپایی احتمالا زمستان سختی پیش‌رو داشته باشد، اما ماکرون به زلنسکی وعده داده در پشت سر گذاشتن زمستان به اوکراین کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که پیش‌بینی می‌شود فرانسه مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی زمستان سختی پیش‌رو داشته باشد، در یک تماس تلفنی بین امانوئل ماکرون و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور فرانسه به همتای اوکراینی خود وعده داد کشورش به اوکراین در پشت سر گذاشتن زمستان کمک کند. 

به گزارش راشا تودی، ماکرون ضمن بیان این که فرانسه به اوکراین کمک خواهد کرد تا زمستان را پشت سر بگذارد، گفت پاریس در تعمیر زیرساخت‌های آب و انرژی اوکراین که در پی حملات سنگین روسیه آسیب دیده کمک خواهد کرد. 

ماکرون همچنین متعهد شد دفاع ضد هوایی اوکراین را تقویت کند و موافقت کرد که کنفرانسی بین‌المللی را برای حمایت از غیرنظامیان اوکراینی در زمستان، برگزار کند. 

به دنبال تحریم روسیه از سوی کشورهای غربی، بحران انرژی شدیدی در کشورهای اروپایی بوجود آمده و این بحران سبب شده تا این کشورها شاهد اعتراضات و اعتصابات گسترده‌ باشند. 

در میانه این بحران، اخیراً رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی آمریکا را متهم کرد که گاز طبیعی را تا چهار برابر گرانتر به کشورهای اروپایی می‌فروشد. امانوئل ماکرون در نشست خبری پس از اجلاس سران اتحادیه اروپا در شهر بروکسل بلژیک از آمریکا به دلیل اتخاذ معیارهای دوگانه در زمینه قیمت فروش گاز طبیعی انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در حالی این سخنان را بیان کرد که بحران انرژی در این کشور بالا گرفته و مردم در روزهای گذشته دست به اعتصاب و تظاهرات زدند. 

 موسسه «ورسیک ماپل کرافت» اعلام کرده  اگر اروپا زمستان امسال با اختلال غیرمنتظره در عرضه گاز مواجه شود، احتمالا افزایش بیشتر ناآرامی‌های داخلی و بی‌ثباتی دولت‌های اروپایی را در پی خواهد داشت.

اخیراً حملات به زیرساخت‌های انرژی اوکراین توسط نیروهای مسلح روسیه که از دهم اکتبر (۱۸ مهر) دو روز پس از حمله تروریستی به پل شبه‌جزیره کریمه آغاز شد، این کشور را هم در آستانه زمستان سخت با بحران مواجه کرده است. شهردار کی‌یف از کشورهای غربی خواسته پتو، لباس گرم و ژنراتور برای اوکراین بفرستند تا این کشور بتواند زمستان را پشت سر بگذارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
0
:))) خیلی سختشونه !!!! با ذخایر پر گاز زندگی و سر کنند !!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->